Job 36 van 72


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder - Medische bijstand back office


Functie

Onze klant is een belangrijke speler in de wereld van voortdurend evoluerende mobiliteit, zowel vandaag als morgen, in België en ver daarbuiten. Zij zijn toegewijd aan het informeren en ondersteunen van hun klanten tijdens al hun verplaatsingen, ongeacht het gekozen vervoersmiddel, om zo een aangename ervaring te garanderen. Hun doel is om mobiliteit niet alleen efficiënt, maar vooral ook plezierig te maken.

Zij ontwikkelen toekomstgerichte, multimodale oplossingen op het gebied van bijstand, service en mobiliteit, met een sterke focus op het menselijke aspect en innovatie.





Het Assistance Center voor bijstandsverlening in het binnen- en buitenland is 7/7 dagen en 24/24 uur bereikbaar. De bijstandsverleners lossen van hieruit de problemen op waarmee klanten op onze wegen of in het buitenland geconfronteerd worden (medische bijstand). Geen enkele werkdag is identiek en onze klant belooft je een afwisselende job in een enthousiast en dynamisch team.

Als "dossierbeheerder - bijstandsverlener" bij Medical/ Ticketing Back Office ondersteun je de klanten die geconfronteerd worden met verwondingen, hospitalisatie of ziekte in het buitenland. Je krijgt een intensieve opleiding die je in staat stelt om:

  • Eerstelijnscontact te verzekeren met klanten die een medische bijstand nodig hebben;
  • Het bijstandsdossier op te volgen in samenspraak met de aanwezige arts;
  • Nuttige informatie te vergaren bij de klant, bij ziekenhuizen of bij derde partijen om zo het dossier te vervolledigen;
  • Medische repatriëringen te organiseren in samenwerking met jouw collega’s.
  • Vlucht, hotel, taxi, enz reserveren

Jouw profiel

Onze klant is op zoek naar meerdere talentvolle collega’s die:

  • Zich kunnen terugvinden in onze klant zijn waarden: Menselijk, Betrouwbaar, Positief en Innovatief en daar ook daadwerkelijk naar leven;
  • Zich uitstekend in het Nederlands & Frans kunnen uitdrukken en over een goede kennis van het Engels beschikken. Kennis van bijkomende talen is een pluspunt;
  • Relevante ervaring hebben in functies waar klantencontact centraal staat: customer service , klantendienst, contact center…;
  • Hulpvaardig ingesteld zijn en de nodige empathie aan de dag leggen;
  • Efficiënt kunnen omgaan met piekmomenten en deze situaties op een stressbestendige manier weten aan te pakken;
  • Oplossingsgericht denken en een geruststellend gevoel aan de klanten kunnen bezorgen;
  • Over sterke communicatievaardigheden beschikken en kunnen omgaan met frequente – soms ook moeilijke – telefonische contacten met diverse partijen (klant, externe partners,…);
  • Zich goed voelen in een multiculturele en meertalige omgeving;
  • Bereid zijn om in een variabel uurrooster te werken van maandag tot zondag tussen 7u30 en 23u;
  • FSMA certificatie wordt beschouwd als een pluspunt.
  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Onze klant biedt jou:

  • een boeiende functie aan met ruimte voor initiatief in een informele werksfeer.
  • een interimperiode van 6 maanden (verlenging en omzetting mogelijk naar onbepaalde duur mits positieve evaluatie),
  • een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, premies, terugbetaling openbaar vervoer, homeworking,...).
  • Je zal voor een succesvolle marktleider werken, die de nodige opleidingen en doorgroeimogelijkheden voorziet dankzij regelmatige coaching op de werkvloer.

Onze klant is centraal gelegen in Brussel en vlot bereikbaar met het openbaar vervoer (op wandelafstand van het metrostation Rogier - Yzer en het treinstation Brussel Noord)

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht